Haberler

DİLİMİZİN ZENGİNLİKLERİ PROJESİ KİTAP FUARI ETKİNLİĞİMİZ

KİTAP FUARI ETKİNLİĞİMİZ

KARANFİLLER SINFINDA DİLİMİZİN ZENGİNLİKLERİ PROJESİ

ELİF YILDIRIM VE KARANFİLLER SINFINDA "DİLİMİZİN ZENGİNLİKLERİ PROJESİ" BİRBİRİNDEN GÜZEL ETKİNLİKLERLE DEVAM ETMEKTEDİR

OKULUMUZDA DİLİMİZİN ZENGİNLİKLERİ PROJESİ

Veli Katılımlı Etkinliklerimiz Etkileşimli Kitap Okuma Faaliyetimiz Kitap Fuarımız Veli Bilgilendirme Toplantımız Kitap Kumbarası Çalışmamız Drama Faaliyetlerimiz ve daha bir çok etkinlik ile Dilimizin Zenginlikleri Projesi Okulumuzda çok yoğun bir şekilde yürütülmektedir.

TOBB İLKOKULU REHBERLİK SERVİSİ ETKİNLİĞİ

Elif YILDIRIM/Karanfiller Sınıfı Öğrencilerimiz ile birlikte TOBB İlkokulu Rehberlik Servisinin öğrencileri tarafından hazırladığı Psikolojik Sağlamlık resim sergisine gittik. Gökyüzü ve köy resimlerini inceleyen çocuklar en çok dikkatini çeken, beğendikleri resimleri gösterdiler. Rehber öğretmeni Yaprak Hanım'ın ikramlarından sonra gezimizi sonlandırıp sergi değerlendirmelerimizi yapmak üzere okulumuza döndük

14. Ulusal e-Twinning Konferansı

14-16 Aralık 2023 tarihlerinde Antalya'da Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü Türkiye Ulusal Destek Servisi tarafından düzenlenen 14. Ulusal e-Twinning Konferansına ilimizi temsil etmek için davet edilen öğretmenler arasında okulumuz öğretmenlerinden Sevinç CİNİSLİ de bulunmaktaydı. İlimiz ve Okulumuz adına Sevinç CİNİSLİ öğretmenimizi tebrik ederiz.

ATATÜRK'VEFA VALİZİ PROJEMİZ VE SEVİNÇ CİNİSLİ ÖĞRETMENİMİZ

Yer aldığımız Atatürk'e Vefa Valizi Projemiz için yaptığımız etkinliği teslim etmek üzere valizimiz 4 Aralık 2023 tarihinde  okulumuza geldi, heyecan dolu bakışları ile öğrencilerimiz hazırladıkları ürünü valize yerleştirdi ve yeni rotası Giresun'a gönderdi

TİYATRO ETKİNLİĞİMİZ

Öğrencilerimiz ile birlikte tiyatroya gittik ve çok keyifli bir sanat gösterisi izledik

YERLİ MALI HAFTASI-BİR BAŞKADIR BENİM MEMLEKETİM

Yerli malı haftası kutlamaları kapsamında öğrencilerimiz bölgelerin yöresel kıyafetlerini giyerek görevli oldukları bölgeler hakkında sunum yaptılar

EKO OKULLAR ARALIK 2023 FAALİYETLERİ

Eko okullar projesi kapsaminda Aralık ayında planlamis olduğumuz faaliyetler gerceklestirilmistir

OLGUNLAŞMA ENSTİTÜSÜ ve GOFRET YAPIM ATÖLYESİ GEZİMİZ

Yünün tarak ile açılıp ardından ipliğe dönüşümü, çiçeklerden elde eldilen kök boyalarla renklendirilip dokuma tezgahlarında dokunarak Erzurum'un meşhur ehramına dönüşümüne şahit olduk bugün. Kafkas düğüm tekniği ile yapılan Şenkayaya özgü, önü arkası aynı model olan , Osmanlı sarayına girmiş tek kilim olan Bardız kilimine bir ilmek atarak karanfillerimizin minik elleri değdi   Gofretin nasıl yapıldığını aşama aşama izledi çocuklar. Ardından kendi paralarıyla gofret alışverişi yaptılar

KARANFİLLER SINIFINDA İNSAN HAKLARI GÜNÜ VE VELİ KATILIM ETKİNLİĞİ

Bugün haftanın çocuğu uygulamamızda aile katılımı etkinliği olarak portakal suyu sıktık. Portakalın yararları üzerine konuşup suyunu içerken kabuklarını makasla kesip ipe dizerek bir oda kokusu süsü hazırladık.   Mevlana haftası etkinliğimiz Hoşgörü ne demektir üzerine düşündük hangi davranışlar bizi hoşgörülü yapar sohbet ettik, Mevlana'yı ve semazenleri tanıdık, ney sesi eşliğinde semazenler gibi döndük.

ATATÜRK'E VEFA VALİZİ PROJESİ

Ankara Dr. Ufuk Ege Anaokulunun düzenlemiş olduğu, Cumhuriyetimizin kurucusu Ulu Önder Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK önderliğinde verilen Kurtuluş mücadelesine ve Atamıza minnetimizi göstermek amacıyla yola çıkan "ATATÜRK'E VEFA VALİZİ" projesine katılımcı olmanın onurunu yaşıyoruz.   Atatürk'e Vefa Valizi, Atatürk ve Atatürk Sevgisi konulu etkinliklerle 3-17 yaş arası öğrenciler arasında birlik, beraberliği sağlamak ve farkındalık yaratmak amacıyla hazırlanan bir projedir. Ülkemizin dört bir yanından değişik kademedeki eğitim kurumlarındaki öğrencilerin Atamıza olan vefasını anlattığı çalışmaları topladıkları bu valize katkı sağlayacak olmanın gururunu yaşıyoruz.   Atatürk'e Vefa Valizi 5 Aralık ta okulumuz ile buluştu, büyük bir heyecan ve coşku ile valizimizi teslim aldık, sergi için hazırladığımız etkinliğimizi valizimize yerleştirip yeni rotası Giresun'a gönderdik. Bu projede yer almaktan gurur duyuyoruz.

ANKARA GEZİMİZ VE MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI ZİYARETİMİZ

YENİKENT ANAOKULU ANKARA GEZİSİ Anıtkabir Ziyareti ve Resmi Tören Programımız Cumhuriyetimizin 100. yılı kutlamaları dâhilinde Bu yıl 3. kez okulumuz öğrencileri ve velileriyle birlikte Anıtkabir'e gittik.   Müdür yardımcımız Ayça TAŞÇINAR başkanlığında Anıtkabir'de okulumuz öğretmen, öğrenci ve velileriyle Yenikent Anaokulu olarak resmi törenimizi gerçekleştirdik. Okulumuz adına mozoleye çelengimizi sunduk. Saygı, Özlem ve gururla atamızın karşısına çıkmanın onurunu yaşadık.       Milli Eğitim Bakanlığı Milli Eğitim bakanımız Sayın Yusuf TEKİN Yenikent anaokulu öğretmen, öğrenci ve velilerinden oluşan grubu makamında ağırlayarak bizleri onurlandırdı.   Grubumuzu tüm sıcaklığı ve samimiyeti ile karşılayan sayın bakanımız öğrenci, veli ve öğretmenlerimize hediyelerini sundu. Milli Eğitim akanı Yusuf TEKİN Bey'in ziyaretinin ardından Temel Eğitim Genel Müdürü Prof. Dr. Zarife SEÇER Hanımefendi bizleri ağırladı. Zarife SEÇER Hanımefendinin samimiyeti ve öğrencilerimizin neşesi görülmeye değerdi.   Her iki makamda da öğrencilerimiz ile çok sıcak ve samimi sohbetler yapılması bizler için unutulmaz anlar olacaktır.   Anıtkabir resmi töreni ve Milli Eğitim Bakanlığı ziyaretin haricinde farklı yerlerin gezisi ile programımız devam etti.     Hamamönü, Tacettin Dergahı, Mehmet Akif Ersoy Evi Ankara gezimizde Hamamönün renkli ışıklarıyla akşam yürüyüşü yaptık. Muhsin YAZICIOĞLU'nun kabrinin bulunduğu Tacettin Dergahı’nda dualar ettik. Tadilat nedeniyle kapalı olan Mehmet Akif Ersoy'un evini dışarıdan gördük.   1. TBMM-Kurtuluş Savaşı Müzesi ziyareti, 2. TBMM-Cumhuriyet Müzesi, Anadolu Medeniyetler Müzesi, Rahmi Koç Müzesi, Kelime Müzesi, Ankara Kalesi gezi duraklarımızdan idi.   Öğrencilerimiz ve bizler için unutulmaz izler bırakan bu tarihi ve anlamlı gezimizde bizlerle birlikte olan ve desteklerini sunan kıymetli velilerimize, okul idaremize de teşekkür ediyoruz.